Національний роумінг - що робити коли немає сигналу вашого оператора

Національний роумінг - що робити коли немає сигналу вашого оператора

Коли немає зв'язку ви можете підключіться до мережі іншого мобільного оператора. Ваш тариф при цьому не змінюється.

Покрокова інструкція:
1. У налаштуваннях вимкніть автовибір мережі
Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор
iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі
2. Знайдіть та виберіть доступну мережу: VODAFONE, UA-KYIVSTAR чи lifecell
3. Зателефонуйте, надішліть повідомлення в месенджері або SMS

Якщо зв'язок не з'явився, спробуйте ще раз або виберіть іншого оператора.

Періодично повертайтеся на підключення до свого оператора, щоб не навантажувати зайвий раз інші мережі.





2022-03-22


Вибрати мову:
-  руский
-  English
-  Українська